Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kan dat eenvoudig doen via een van de onderstaande opties:

Je abonnement opzeggen vanuit je account. Om dit te doen, moet je eerst inloggen op je account. Nadat je bent ingelogd, klik je rechtsboven op je naam en vervolgens op 'Accountinstellingen'. Hier vind je het onderdeel 'Abonnement' en de optie om je abonnement direct op te zeggen. Je opzegging wordt direct verwerkt en je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail.

Je abonnement opzeggen via onze helpdesk. Je kan je abonnement ook opzeggen door contact op te nemen met onze helpdesk. Op onze contactpagina vind je verschillende manieren om contact met ons op te nemen. Je opzegging wordt direct verwerkt nadat deze door een van onze medewerkers is afgehandeld. Je ontvangt altijd een bevestiging van de opzegging per e-mail zodra deze is verwerkt.

Wat gebeurt er als ik mijn abonnement opzeg? Je abonnement wordt direct opgezegd, wat betekent dat er daarna geen betalingen meer worden geïnt. Nadat je jouw abonnement hebt opgezegd, ontvang je een bevestiging per e-mail. In deze e-mail staat de datum tot wanneer je nog toegang hebt tot je CVMaker account. Tot die datum kan je nog gebruik maken van alle functies op het platform. Vanaf de aangegeven datum wordt de toegang tot de functies beëindigd.